loading...
بهار موزیک
آرش غنی زاده بازدید : 60 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

Mehdi Moghaddam Ft Reza Ashrafi   Az Yadam Nemiri دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بهمراهی رضا اشرفی با نام از یادم نمیری

متن آهنگ جدید مهدی مقدم بهمراهی رضا اشرفی با نام از یادم نمیری :

نگاه اشکام و نگاه این حال و روزمه

از تو ترانه نوشتن و خوندن کار هر روزمه

خودم گمت کردم و خودم پیدات می کنم

یه روزی عشقم و به چشمات اثبات می کنم

قدم قدم سایه به سایه حس تو پیشمه

خیره شدم به خیال تو هر شب کار همیشمه

از یادت نبردی منو از یادم نمیری

بذار بدونن تموم دنیا تو بی نظیری

نرو رد نشو بد نشو با من که با تو زندگی کردم

پشیمونم نرو نگو که پیشت بر نمی گردم

منو ببخش اگه بد شدم می دونم اگه بچگی کردم

نرو رد نشو بد نشو با من که با تو زندگی کردم

پشیمونم نرو نگو که پیشت بر نمی گردم

منو ببخش اگه بد شدم می دونم اگه بچگی کردم

♫♫♫♫♫♫

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    مطالب سایت چطور بود ؟